Regulamin Rady
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 08 czerwiec 2016 12:02
Regulamin Rady Stowarzyszenia LGD BRAMA LUBUSKA
Procedura oceny i wyboru operacji
P.Z.1 - Wymagany dokument potwierdzający spełnienie kryteriów wyboru
Załącznik 1 do P.Z.1 - Oświadczenie wnioskodawcy o przynależności do grupy defaworyzowanej
Załącznik 2 do P.Z.1 - Oświadczenie ze wskazaniem wyliczenia powiązanego z biznesplanem - Wynagrodzenie brutto
Załącznik 3 do P.Z.1 - Oświadczenie ze wskazaniem wyliczenia powiązanego z biznesplanem - Ilość stworzonych miejsc pracy
Załącznik 4 do P.Z.1 - Oświadczenie ze wskazaniem wyliczenia powiązanego z budżetem wniosku - Wkład własny wnioskodawcy
Załącznik 5 do P.Z.1 - Oświadczenie o planowanym czasie realizacji operacji
P.Z.2 - Wycofanie wniosku
P.Z.3 - Karta oceny operacji składanych w ramach ogłoszeń o naborach wniosków o udzielenie wsparcia
P.Z.4 - Kryteria wyboru wraz z opisem
P.Z.5 - Uchwała o niedokonaniu wyboru
P.Z.6 - Uchwała dokonania wyboru operacji i ustalenia kwoty pomocy
P.Z.7 - Lista operacji zgodnych z LSR
P.Z.8 - Lista wybranych operacji
P.Z.9 - Lista niewybranych operacji
P.Z.10 - Pismo informujące wybór
P.Z.11 - Protest
P.G.5 - Procedura realizacji projektów grantowych w tym wyboru Grantobiorców
P.G.Z.5 - Kryteria wyboru wraz z opisem
R.Z.1 - Lista obecności
R.Z.2 - Deklaracja poufności i bezstronności
R.Z.3 - Oświadczenie o zapoznaniu się z wnioskami
R.Z.4 - Rejestr interesu członków rady